YouTube player

Wprowadzenie

W dzisiejszych czasach, podczas pracy z oprogramowaniem, często spotykamy się z potrzebą przenoszenia i zmiany rozmiaru elementów sterujących w czasie wykonywania․ W tym artykule chciałbym podzielić się moim doświadczeniem z tą tematyką․ Podczas pracy nad projektem “Kreator Gry” potrzebowałem dynamicznie modyfikować interfejs użytkownika, aby dostosować go do różnych rozdzielczości ekranu i preferencji użytkownika․ W tym celu wykorzystałem różne techniki, które opiszę w dalszej części artykułu․

Dlaczego to robię?​

Moja przygoda z dynamicznym przenoszeniem i zmianą rozmiaru elementów sterujących zaczęła się od projektu “Kreator Gry”․ Chciałem stworzyć narzędzie, które pozwoliłoby użytkownikom na łatwe tworzenie własnych gier bez konieczności głębokiej wiedzy programistycznej․ Kluczowym elementem projektu był intuicyjny interfejs użytkownika, który miał być elastyczny i dostosowywać się do różnych rozdzielczości ekranu․ Właśnie wtedy zdałem sobie sprawę, że statyczne rozmieszczenie elementów sterujących nie będzie wystarczające․ Potrzebowałem mechanizmu, który umożliwiłby mi dynamiczną modyfikację interfejsu w czasie rzeczywistym, reagującego na zmiany rozmiaru okna aplikacji․

Pierwszym wyzwaniem było zapewnienie płynnego przenoszenia elementów sterujących podczas zmiany rozmiaru okna․ Nie chciałem, aby użytkownik był świadomy tego procesu, a jedynie aby interfejs automatycznie dopasowywał się do nowych wymiarów․ Zastosowałem wówczas techniki oparte na proporcjach, dzięki którym elementy sterujące zachowywały swoje względne położenie w stosunku do siebie․

Kolejnym wyzwaniem była zmiana rozmiaru elementów sterujących․ Chciałem, aby tekst i grafika na przyciskach i innych elementach były zawsze czytelne, niezależnie od rozmiaru okna․ Osiągnąłem to poprzez zastosowanie skalowania proporcjonalnego, które utrzymywało proporcje oryginalnego rozmiaru elementu, jednocześnie dostosowując go do nowych wymiarów․

Dzięki tym rozwiązaniom udało mi się stworzyć interfejs użytkownika, który był nie tylko intuicyjny, ale także elastyczny i dostosowywał się do różnych potrzeb użytkowników․ Uważam, że dynamiczne przenoszenie i zmiana rozmiaru elementów sterujących w czasie wykonywania są kluczowe dla tworzenia nowoczesnych aplikacji, które są przyjazne dla użytkownika i działają bezproblemowo na różnych urządzeniach․

Metody przenoszenia

Przenoszenie elementów sterujących w czasie wykonywania to kluczowy element tworzenia elastycznych i responsywnych interfejsów użytkownika․ W moim projekcie “Kreator Gry” wykorzystałem kilka metod, które okazały się skuteczne․ Pierwszą z nich było zastosowanie stałych współrzędnych względnych․ Polegało to na przypisaniu każdemu elementowi sterującemu współrzędnych, które były wyrażone w stosunku do rozmiaru okna aplikacji․ W ten sposób podczas zmiany rozmiaru okna, elementy sterujące automatycznie przesuwały się, zachowując swoje względne położenie․

Drugą metodą, którą przetestowałem, była technika o oparta na proporcjach․ W tym przypadku zamiast stałych współrzędnych, wykorzystałem proporcje, które określały położenie elementu w stosunku do innych elementów lub do krawędzi okna․ Ta metoda okazała się bardziej elastyczna, ponieważ pozwalała na płynne dostosowanie położenia elementów sterujących do różnych rozdzielczości ekranu․

W niektórych przypadkach, gdy potrzebowałem bardziej precyzyjnej kontroli nad położeniem elementów sterujących, zastosowałem metodę opartych na punktach zaczepienia․ Tworzyłem punkty zaczepienia, które były przypisane do konkretnych elementów sterujących․ Następnie, podczas zmiany rozmiaru okna, punkty zaczepienia były przesuwane, a elementy sterujące podążały za nimi, zachowując swoje względne położenie․

Każda z tych metod ma swoje wady i zalety․ Wybór odpowiedniej metody zależy od konkretnych potrzeb projektu i od tego, jak elastyczny ma być interfejs użytkownika․ W moim przypadku, połączenie tych technik pozwoliło mi stworzyć interfejs, który był zarówno intuicyjny, jak i responsywny, dostosowując się do różnych rozdzielczości ekranu i preferencji użytkowników․

Metody zmiany rozmiaru

Zmiana rozmiaru elementów sterujących w czasie wykonywania to równie ważny aspekt tworzenia responsywnych interfejsów użytkownika․ W moim projekcie “Kreator Gry” zastosowałem kilka metod, aby zapewnić, że elementy sterujące będą zawsze czytelne i proporcjonalne, niezależnie od rozmiaru okna․ Pierwszą z nich było zastosowanie skalowania proporcjonalnego․ Polegało to na zmianie rozmiaru elementu sterującego w sposób proporcjonalny do zmiany rozmiaru okna․ W ten sposób elementy sterujące zachowywały swoje oryginalne proporcje, a tekst i grafika na nich pozostawały czytelne․

Drugą metodą, którą przetestowałem, było zastosowanie stałych rozmiarów․ W tym przypadku, zamiast skalowania, elementy sterujące zachowywały swoje oryginalne rozmiary, nawet podczas zmiany rozmiaru okna․ Ta metoda była prosta w implementacji, ale miała pewne ograniczenia․ W przypadku bardzo małych okien, elementy sterujące mogły się nakładać na siebie, co utrudniało korzystanie z interfejsu․

W niektórych przypadkach, gdy potrzebowałem bardziej precyzyjnej kontroli nad rozmiarem elementów sterujących, zastosowałem metodę opartych na minimalnych i maksymalnych rozmiarach․ Określiłem minimalny i maksymalny rozmiar dla każdego elementu sterującego․ Podczas zmiany rozmiaru okna, element sterujący mógł się zmniejszać do swojego minimalnego rozmiaru lub zwiększać do swojego maksymalnego rozmiaru, ale nigdy nie przekraczał tych granic․

Każda z tych metod ma swoje wady i zalety․ Wybór odpowiedniej metody zależy od konkretnych potrzeb projektu i od tego, jak elastyczny ma być interfejs użytkownika․ W moim przypadku, połączenie tych technik pozwoliło mi stworzyć interfejs, który był zarówno intuicyjny, jak i responsywny, dostosowując się do różnych rozdzielczości ekranu i preferencji użytkowników․

Przykłady

Aby lepiej zobrazować zastosowanie dynamicznego przenoszenia i zmiany rozmiaru elementów sterujących, przedstawię kilka przykładów z mojego projektu “Kreator Gry”․ W jednym z modułów, odpowiedzialnym za tworzenie postaci, umieściłem panel z suwakami, który pozwalał użytkownikom na regulację różnych parametrów, takich jak wzrost, waga czy kolor skóry․ Panel ten został zaprojektowany w taki sposób, aby jego szerokość była proporcjonalna do szerokości okna aplikacji․ W ten sposób, podczas zmiany rozmiaru okna, panel automatycznie zmieniał swoją szerokość, zachowując proporcje względem innych elementów interfejsu․

Kolejnym przykładem jest okno dialogowe, które pojawia się po kliknięciu przycisku “Zapisz”․ Okno dialogowe zawiera pole tekstowe, w którym użytkownik może wprowadzić nazwę pliku do zapisania․ Okno dialogowe zostało zaprojektowane w taki sposób, aby jego rozmiar był stały, niezależnie od rozmiaru okna aplikacji․ W ten sposób, okno dialogowe zawsze wyświetla się w tym samym miejscu, niezależnie od rozmiaru okna aplikacji, co zapewnia spójność interfejsu․

W innym module, odpowiedzialnym za projektowanie poziomów gry, zastosowałem dynamiczne skalowanie mapy gry․ Mapa gry jest wyświetlana w panelu, który może być skalowany proporcjonalnie do rozmiaru okna aplikacji․ W ten sposób, użytkownik może powiększyć mapę gry, aby lepiej zobaczyć szczegóły, lub zmniejszyć ją, aby mieć lepszy ogólny widok․

Te przykłady pokazują, jak dynamiczne przenoszenie i zmiana rozmiaru elementów sterujących mogą być wykorzystywane do tworzenia elastycznych i responsywnych interfejsów użytkownika․ Dzięki tym technikom, interfejs użytkownika może być dostosowany do różnych rozdzielczości ekranu i preferencji użytkowników, co znacznie poprawia jego użyteczność i wygodę․

Testowanie i debugowanie

Testowanie i debugowanie dynamicznego przenoszenia i zmiany rozmiaru elementów sterujących to kluczowy etap procesu tworzenia aplikacji․ W moim projekcie “Kreator Gry” poświęciłem sporo czasu na testowanie różnych scenariuszy, aby upewnić się, że interfejs użytkownika działa poprawnie na różnych rozdzielczościach ekranu․ Pierwszym krokiem było przetestowanie aplikacji na różnych rozmiarach okien․ Zmniejszałem i powiększałem okno aplikacji, aby sprawdzić, jak elementy sterujące reagują na zmiany rozmiaru․ Szukałem błędów, takich jak nakładanie się elementów sterujących, zniekształcenie tekstu lub grafiki, czy nieprawidłowe rozmieszczenie elementów․

Kolejnym etapem było testowanie aplikacji na różnych urządzeniach․ Uruchomiłem aplikację na komputerach z różnymi rozdzielczościami ekranu, a także na tabletach i smartfonach․ W ten sposób sprawdziłem, jak aplikacja działa na różnych platformach i czy interfejs użytkownika jest dostosowany do różnych rozmiarów ekranów․

Podczas testowania napotkałem kilka problemów․ W niektórych przypadkach, podczas zmiany rozmiaru okna, elementy sterujące przesuwały się zbyt szybko lub zbyt wolno․ W innych przypadkach, tekst na przyciskach stawał się nieostry lub zniekształcony․ Aby rozwiązać te problemy, musiałem dostosować parametry związane z przenoszeniem i zmianą rozmiaru elementów sterujących․

Testowanie i debugowanie dynamicznego przenoszenia i zmiany rozmiaru elementów sterujących to proces iteracyjny․ Trzeba być cierpliwym i systematycznym, aby znaleźć i rozwiązać wszystkie błędy․ W moim przypadku, poświęcenie czasu na testowanie i debugowanie pozwoliło mi stworzyć interfejs użytkownika, który działał poprawnie na różnych urządzeniach i rozdzielczościach ekranu․

Przydatne narzędzia

Podczas tworzenia “Kreatora Gry” korzystałem z kilku narzędzi, które ułatwiły mi pracę z dynamicznym przenoszeniem i zmianą rozmiaru elementów sterujących․ Jednym z nich był debugger, który pozwalał mi na śledzenie przepływu programu i analizowanie wartości zmiennych w czasie rzeczywistym․ Dzięki debuggerowi mogłem szybko zlokalizować błędy związane z przenoszeniem i zmianą rozmiaru elementów sterujących, a następnie je naprawić․

Kolejnym przydatnym narzędziem była konsola, która pozwalała mi na wyświetlanie informacji debugowania w czasie rzeczywistym․ W konsoli mogłem wyświetlać wartości zmiennych, śledzić wywołania funkcji, a także wyświetlać komunikaty informacyjne․ Konsola była szczególnie przydatna podczas testowania aplikacji na różnych urządzeniach, ponieważ pozwalała mi na łatwe śledzenie błędów i zbieranie informacji o działaniu aplikacji․

Oprócz debugera i konsoli, korzystałem także z narzędzi do wizualizacji interfejsu użytkownika․ Te narzędzia pozwalały mi na łatwe projektowanie i testowanie interfejsu użytkownika bez konieczności kompilowania aplikacji․ Mogłem w nich tworzyć prototypy interfejsu, testować różne układy elementów sterujących, a także symulować ich działanie podczas zmiany rozmiaru okna․

Narzędzia te znacznie ułatwiły mi pracę nad dynamicznym przenoszeniem i zmianą rozmiaru elementów sterujących․ Dzięki nim mogłem szybciej i sprawniej zlokalizować i naprawić błędy, a także testować różne rozwiązania i upewnić się, że interfejs użytkownika działa poprawnie na różnych urządzeniach i rozdzielczościach ekranu․

Najczęstsze problemy

Podczas pracy nad dynamicznym przenoszeniem i zmianą rozmiaru elementów sterujących w “Kreatorze Gry” napotkałem kilka typowych problemów, które mogą pojawić się w tego typu projektach․ Pierwszym z nich było nakładanie się elementów sterujących․ W niektórych przypadkach, podczas zmiany rozmiaru okna, elementy sterujące mogły się nakładać na siebie, co utrudniało korzystanie z interfejsu․ Aby rozwiązać ten problem, musiałem dostosować parametry związane z przenoszeniem i zmianą rozmiaru elementów sterujących, aby zapewnić, że zawsze będą rozmieszczone w odpowiedniej odległości od siebie․

Kolejnym problemem było zniekształcenie tekstu i grafiki․ W niektórych przypadkach, podczas zmiany rozmiaru okna, tekst na przyciskach stawał się nieostry lub zniekształcony․ Aby rozwiązać ten problem, musiałem zastosować techniki skalowania proporcjonalnego, które zapewniały, że tekst i grafika na elementach sterujących zawsze pozostawały czytelne, niezależnie od rozmiaru okna․

Dodatkowo, napotkałem problem z nieprawidłowym rozmieszczeniem elementów sterujących․ W niektórych przypadkach, podczas zmiany rozmiaru okna, elementy sterujące nie przesuwały się w odpowiednie miejsce․ Aby rozwiązać ten problem, musiałem dokładnie przetestować i dostosować parametry związane z przenoszeniem elementów sterujących, aby zapewnić, że zawsze będą rozmieszczone w odpowiednim miejscu, niezależnie od rozmiaru okna․

Te problemy są typowe dla dynamicznych interfejsów użytkownika i wymagają starannego planowania i testowania․ Aby uniknąć tych błędów, należy dokładnie przetestować aplikację na różnych rozmiarach okien, a także na różnych urządzeniach, aby upewnić się, że interfejs użytkownika działa poprawnie na wszystkich platformach․

Wskazówki i triki

Podczas pracy nad “Kreatorem Gry” odkryłem kilka przydatnych wskazówek i trików, które ułatwiły mi tworzenie dynamicznych interfejsów użytkownika․ Pierwszą z nich było zastosowanie elastycznych układów․ Zamiast używać statycznych układów, które nie reagowały na zmiany rozmiaru okna, stosowałem elastyczne układy, które automatycznie dostosowywały się do nowych wymiarów․ W ten sposób, elementy sterujące zawsze były rozmieszczone w odpowiednim miejscu, niezależnie od rozmiaru okna․

Drugą przydatną wskazówką było używanie proporcji zamiast stałych wartości․ Zamiast określać dokładne współrzędne i rozmiary elementów sterujących, stosowałem proporcje, które określały ich względne położenie i rozmiary; W ten sposób, elementy sterujące automatycznie skalowały się w sposób proporcjonalny do zmiany rozmiaru okna, co zapewniało spójny wygląd interfejsu․

Kolejną przydatną wskazówką było testowanie aplikacji na różnych urządzeniach․ Zamiast testować aplikację tylko na jednym urządzeniu, testowałem ją na różnych komputerach, tabletach i smartfonach․ W ten sposób upewniłem się, że interfejs użytkownika działa poprawnie na wszystkich platformach i że elementy sterujące są rozmieszczone w odpowiednim miejscu, niezależnie od rozmiaru ekranu․

Te wskazówki i triki znacznie ułatwiły mi pracę nad dynamicznym przenoszeniem i zmianą rozmiaru elementów sterujących․ Dzięki nim mogłem stworzyć interfejs użytkownika, który był zarówno elastyczny, jak i responsywny, dostosowując się do różnych rozdzielczości ekranu i preferencji użytkowników․

Podsumowanie

Podsumowując moje doświadczenie z dynamicznym przenoszeniem i zmianą rozmiaru elementów sterujących w “Kreatorze Gry”, mogę powiedzieć, że jest to kluczowa umiejętność dla każdego programisty, który chce tworzyć responsywne i elastyczne interfejsy użytkownika․ W moim przypadku, zastosowanie tych technik pozwoliło mi stworzyć interfejs, który był dostosowany do różnych rozdzielczości ekranu i preferencji użytkowników․

Nauczyłem się, że dynamiczne przenoszenie i zmiana rozmiaru elementów sterujących wymagają starannego planowania i testowania․ Ważne jest, aby wybrać odpowiednie metody, które zapewnią, że elementy sterujące będą zawsze rozmieszczone w odpowiednim miejscu i będą skalowane w sposób proporcjonalny do zmiany rozmiaru okna․

Odkryłem także, że testowanie aplikacji na różnych urządzeniach jest kluczowe dla zapewnienia, że interfejs użytkownika działa poprawnie na wszystkich platformach․ Dzięki testom na różnych rozmiarach okien i na różnych urządzeniach, mogłem zidentyfikować i rozwiązać wiele problemów, które mogłyby pojawić się w przypadku zastosowania statycznych układów․

Wierzę, że dynamiczne przenoszenie i zmiana rozmiaru elementów sterujących w czasie wykonywania to przyszłość tworzenia interfejsów użytkownika․ Dzięki tym technikom, programiści mogą tworzyć aplikacje, które są bardziej elastyczne, responsywne i dostosowane do potrzeb użytkowników․

Wnioski

Po zakończeniu pracy nad “Kreatorem Gry” i po zdobyciu doświadczenia z dynamicznym przenoszeniem i zmianą rozmiaru elementów sterujących, doszedłem do kilku wniosków․ Po pierwsze, uważam, że dynamiczne interfejsy użytkownika są przyszłością tworzenia aplikacji․ Dzięki nim, programiści mogą tworzyć aplikacje, które są bardziej elastyczne, responsywne i dostosowane do potrzeb użytkowników․

Po drugie, ważne jest, aby wybrać odpowiednie metody przenoszenia i zmiany rozmiaru elementów sterujących, które zapewnią, że będą one zawsze rozmieszczone w odpowiednim miejscu i będą skalowane w sposób proporcjonalny do zmiany rozmiaru okna․

Po trzecie, testowanie aplikacji na różnych urządzeniach jest kluczowe dla zapewnienia, że interfejs użytkownika działa poprawnie na wszystkich platformach․ Dzięki testom na różnych rozmiarach okien i na różnych urządzeniach, można zidentyfikować i rozwiązać wiele problemów, które mogłyby pojawić się w przypadku zastosowania statycznych układów․

Moje doświadczenie z “Kreatorem Gry” pokazało mi, że dynamiczne przenoszenie i zmiana rozmiaru elementów sterujących w czasie wykonywania to nie tylko techniczne wyzwanie, ale także szansa na stworzenie bardziej intuicyjnych i przyjaznych dla użytkownika aplikacji․ Wierzę, że w przyszłości te techniki będą coraz częściej wykorzystywane w tworzeniu oprogramowania․

9 thoughts on “Przenoszenie i zmiana rozmiaru elementów sterujących w czasie wykonywania”
  1. Artykuł jest dobrze napisany i zawiera wiele przydatnych informacji na temat dynamicznego przenoszenia i zmiany rozmiaru elementów sterujących. Autor jasno opisuje swoje doświadczenia i zastosowane techniki. Szczególnie doceniam przykład z projektem “Kreator Gry”, który dobrze ilustruje praktyczne zastosowanie omawianych zagadnień. Jednakże, brakuje mi w artykule informacji o najlepszych praktykach i zasadach projektowania dynamicznych interfejsów. Byłoby warto wspomnieć o takich kwestiach jak czytelność, intuicyjność, dostępność, czy też ergonomia interfejsu.

  2. Artykuł jest dobrze napisany i zawiera wiele przydatnych informacji na temat dynamicznego przenoszenia i zmiany rozmiaru elementów sterujących. Autor jasno opisuje swoje doświadczenia i zastosowane techniki. Szczególnie doceniam przykład z projektem “Kreator Gry”, który dobrze ilustruje praktyczne zastosowanie omawianych zagadnień. Jednakże, brakuje mi w artykule informacji o dostępności dynamicznego interfejsu dla osób z niepełnosprawnościami. Byłoby warto wspomnieć o zasadach projektowania dostępnych interfejsów, które zapewniają równy dostęp do informacji i funkcji dla wszystkich użytkowników.

  3. Artykuł bardzo dobrze przedstawia problem dynamicznego przenoszenia i zmiany rozmiaru elementów sterujących w oprogramowaniu. Autor w sposób jasny i zrozumiały opisuje swoje doświadczenia i zastosowane techniki. Dodatkowo, przykład z projektem “Kreator Gry” świetnie ilustruje praktyczne zastosowanie omawianych zagadnień. Jednakże, brakuje mi w artykule informacji o potencjalnych problemach i wyzwaniach, które mogą pojawić się podczas implementacji dynamicznego interfejsu. Byłoby warto wspomnieć o takich kwestiach jak wydajność, złożoność kodu czy potencjalne problemy z kompatybilnością.

  4. Artykuł jest dobrze napisany i zawiera wiele przydatnych informacji na temat dynamicznego przenoszenia i zmiany rozmiaru elementów sterujących. Autor jasno opisuje swoje doświadczenia i zastosowane techniki. Szczególnie doceniam przykład z projektem “Kreator Gry”, który dobrze ilustruje praktyczne zastosowanie omawianych zagadnień. Jednakże, brakuje mi w artykule informacji o wpływie dynamicznego interfejsu na wydajność aplikacji. Byłoby warto wspomnieć o potencjalnych problemach z wydajnością, które mogą się pojawić podczas implementacji dynamicznego interfejsu, oraz o sposobach ich rozwiązywania.

  5. Artykuł jest dobrze napisany i zawiera wiele przydatnych informacji na temat dynamicznego przenoszenia i zmiany rozmiaru elementów sterujących. Autor jasno opisuje swoje doświadczenia i zastosowane techniki. Szczególnie doceniam przykład z projektem “Kreator Gry”, który dobrze ilustruje praktyczne zastosowanie omawianych zagadnień. Jednakże, brakuje mi w artykule informacji o testach i weryfikacji dynamicznego interfejsu. Byłoby warto wspomnieć o sposobach testowania dynamicznego interfejsu, np. testowania automatycznego, testowania manualnego, czy też testowania użytkowników.

  6. Artykuł jest dobrze napisany i zawiera wiele przydatnych informacji na temat dynamicznego przenoszenia i zmiany rozmiaru elementów sterujących. Autor jasno opisuje swoje doświadczenia i zastosowane techniki. Szczególnie doceniam przykład z projektem “Kreator Gry”, który dobrze ilustruje praktyczne zastosowanie omawianych zagadnień. Jednakże, brakuje mi w artykule informacji o narzędziach i bibliotekach, które mogą ułatwić implementację dynamicznego interfejsu. Byłoby warto wspomnieć o popularnych narzędziach, np. Bootstrap, Materialize, czy też React Native, które oferują gotowe rozwiązania do tworzenia responsywnych interfejsów.

  7. Artykuł jest dobrze napisany i zawiera wiele przydatnych informacji na temat dynamicznego przenoszenia i zmiany rozmiaru elementów sterujących. Autor jasno opisuje swoje doświadczenia i zastosowane techniki. Szczególnie doceniam przykład z projektem “Kreator Gry”, który dobrze ilustruje praktyczne zastosowanie omawianych zagadnień. Jednakże, brakuje mi w artykule informacji o przyszłych trendach i nowych technologiach, które mogą wpłynąć na rozwój dynamicznych interfejsów. Byłoby warto wspomnieć o takich kwestiach jak rozwój sztucznej inteligencji, wirtualnej rzeczywistości, czy też rozszerzonej rzeczywistości, które mogą zmienić sposób projektowania i tworzenia interaktywnych interfejsów.

  8. Artykuł jest dobrze napisany i klarownie przedstawia problem dynamicznego przenoszenia i zmiany rozmiaru elementów sterujących. Autor jasno opisuje swoje doświadczenia i zastosowane techniki. Szczególnie doceniam przykład z projektem “Kreator Gry”, który dobrze ilustruje praktyczne zastosowanie omawianych zagadnień. Jednakże, brakuje mi w artykule konkretnych przykładów kodu, który mógłby dodatkowo zobrazować opisane techniki. Uważam, że dodanie fragmentów kodu, np. w języku Python lub JavaScript, byłoby bardzo pomocne dla czytelnika i ułatwiłoby zrozumienie omawianych zagadnień.

  9. Artykuł jest dobrze napisany i zawiera wiele przydatnych informacji na temat dynamicznego przenoszenia i zmiany rozmiaru elementów sterujących. Szczególnie podoba mi się sposób, w jaki autor przedstawia swoje doświadczenia z projektem “Kreator Gry”. Jednakże, brakuje mi w artykule bardziej szczegółowego omówienia różnych technik, które można zastosować do dynamicznego skalowania interfejsu. Byłoby warto przedstawić więcej przykładów i porównać różne podejścia, np. wykorzystanie layoutów, gridów, czy też flexboxów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *